فراخوان حمایت از طرح های پژوهشی بهبود مهارت های شناختی یادگیرندگان در محیط های یادگیری دوره پسا کرونا
ستاد توسعه علوم و فن آوری های شناختی با همکاری مشترک صندوق حمایت از پژوهشگران و فنآوران کشور از طرح های پژوهشی با موضوع “بهبود مهارت های شناختی یادگیرندگان در محیط های یادگیری دوره پساکرونا” حمایت می کند.
طرح ها و پیشنهادهای پژوهشی درحول چهار محور ۱- “توسعه برنامه هایی برای ارتقاء توانایی حرفهای آموزشگران جهت پرورش مهارتهای شناختی”، ۲- “توسعه برنامه هایی برای ارتقاء مهارتهای شناختیِ آموزشگران”، ۳- “توسعه مهارتهای شناختی یادگیرندگان از طریق درهم تنیدن تجارب یادگیری در برنامه درسی” و ۴- “توسعه برنامه هایی برای ارتقاء قابلیتهای شناختی یادگیرندگان (مستقل از برنامه درسی)” مورد پذیرش قرار می گیرند.
از محققان واجد شرایط دعوت شده است برگه پیشنهاد طرح را دریافت و بر اساس راهنمای ثبت نام، طرح مربوطه را تکمیل کرده و در بازه زمانی ۱۰/۲۰/۱۴۰۱ لغایت ۲۰/۱۱/۱۴۰۱ (غیر قابل تمدید) از طریق کارتابل کاربری خود در سامانه صندوق به نشانی www.rtms.insf.org بارگذاری نمایند.
مطالب مرتبط
نشست تخصصی رسانه و علوم شناخت
۱۶ / مهر / ۱۴۰۳
هفته ۳۴ نشست طراحی
۱۲ / مهر / ۱۴۰۳
مجموعه فیلم سخنرانی های دهمین همایش بین المللی علوم شناختی منتشر شد
۱۶ / شهریور / ۱۴۰۳