فراخوان حمایت از طرح های پژوهشی بهبود مهارت های شناختی یادگیرندگان در محیط های یادگیری دوره پسا کرونا

ستاد توسعه علوم و فن آوری های شناختی با همکاری مشترک صندوق حمایت از پژوهشگران و فنآوران کشور از طرح های پژوهشی با موضوع “بهبود مهارت های شناختی یادگیرندگان در محیط های یادگیری دوره پساکرونا” حمایت می کند.
طرح ها و پیشنهادهای پژوهشی درحول چهار محور ۱- “توسعه برنامه هایی برای ارتقاء توانایی حرفهای آموزشگران جهت پرورش مهارتهای شناختی”، ۲- “توسعه برنامه هایی برای ارتقاء مهارتهای شناختیِ آموزشگران”، ۳- “توسعه مهارتهای شناختی یادگیرندگان از طریق درهم تنیدن تجارب یادگیری در برنامه درسی” و ۴- “توسعه برنامه هایی برای ارتقاء قابلیتهای شناختی یادگیرندگان (مستقل از برنامه درسی)” مورد پذیرش قرار می گیرند.
از محققان واجد شرایط دعوت شده است برگه پیشنهاد طرح را دریافت و بر اساس راهنمای ثبت نام، طرح مربوطه را تکمیل کرده و در بازه زمانی ۱۰/۲۰/۱۴۰۱ لغایت ۲۰/۱۱/۱۴۰۱ (غیر قابل تمدید) از طریق کارتابل کاربری خود در سامانه صندوق به نشانی www.rtms.insf.org بارگذاری نمایند.
مطالب مرتبط

حمایت ستاد توسعه علوم شناختی از طرح های تجمیع پایان نامه ها و رساله های همراستا در حوزه علوم شناختی
۲۸ / آبان / ۱۴۰۲

فراخوان دریافت چکیده مقاله برای دهمین همایش بین المللی علوم شناختی
۱۹ / آبان / ۱۴۰۲