کلاس های درس به صورت مجازی در روز چهارشنبه تشکیل خواهد شد
با توجه به ادامه آلودگی هوای تهران و حومه، کلیه فعالیت های آموزشی, پژوهشی و اجرایی موسسه آموزش عالی علوم شناختی در روز چهارشنبه ۴ خرداد ماه به صورت برخط و دورکاری انجام خواهد شد. دانشجویان با استفاده از نام کاربر و گذرواژه خود می توانند از طریق سامانه “اسکای روم” در کلاس های درس شرکت کنند.
دانشجویان در صورت نیاز به راهنمایی برای شرکت مجازی در کلاس های درس با رایانامه amoozesh@icss.ac.ir تماس حاصل نمایند.
مطالب مرتبط
درسنامه دومین جلسه از سلسله نشست های فار
۱۱ / خرداد / ۱۴۰۵
ادامه ارائه خدمات به دانشجویان موسسه آموزش عالی علوم شناختی
۱۶ / فروردین / ۱۴۰۵
شروع کلاس های درسی موسسه آموزش عالی علوم شناختی بصورت مجازی
۱۶ / فروردین / ۱۴۰۵

