از سرگیری آموزش حضوری در موسسه آموزش عالی علوم شناختی از فروردین ۱۴۰۱

کلیه کلاس های درس و برنامه های آموزشی – پژوهشی در مقاطع دکتری تخصصی و کارشناسی ارشد و فعالیت های غیر آموزشی موسسه آموزش عالی علوم شناختی از روز یکشنبه ۱۴ فروردین ماه از سر گرفته می شود.

براساس دستورالعمل ستاد ملی مبارزه با کرونا تمام کلاس‌های درس و برنامه‌های آموزشی-پژوهشی می باید از فروردین ماه ۱۴۰۱ به صورت حضوری برگزار شود. ولی به منظور رعایت حال دانشجویانی که ساکن تهران نیستند و باید برای حضور در موسسه مشکل اقامت خود در تهران را حل کنند، کلاس های درس از تاریخ  ۱۴ فروردین برای مدت فقط یک هفته بصورت غیر حضوری و از تاریخ ۲۱ فروردین بصورت حضوری در محل موسسه تشکیل می شود.

اعضای محترم هیأت علمی نیز جهت تشکیل کلاس­های درس در محل موسسه حضور خواهند داشت. آزمون پایان نیمسال دوم سال تحصیلی هم به صورت حضوری برگزار خواهد شد.

دانشجویانی که تا کنون کارت دانشجویی خود را دریافت نکرده اند لازم است جهت ورود به موسسه و شرکت در کلاس های درس، کارت خود را از دفتر خدمات دانشجویی دریافت نمایند. با دانشجویانی که به دلایل غیر موجه غیبت داشته باشند، طبق مقررات آموزشی رفتار خواهد شد.

برای سلامت دانشجویان، اعضای هیأت علمی و کارکنان غیر هیأت علمی موسسه، رعایت شیوه نامه های بهداشتی ستاد ملی مبارزه با کرونا و وزارت علوم، تحقیقات و فناوری نیز الزامی است.