از سر گرفته شدن برنامه های اموزشی – پژوهشی موسسه آموزش عالی علوم شناختی

برنامه های آموزشی و پژوهشی موسسه آموزش عالی علوم شناختی از روز شنبه ۱۴ فروردین ماه از سر گرفته خواهد شد.

با توجه به تداوم همه گیری ویروس کرونا در کشور و توصیه  ستاد مبارزه با ویروس کرونا مبنی بر حضور حداقلی کارکنان در محل کار، و بر اساس تصمیمات هیات رئیسه موسسه، فعالیت های آموزشی موسسه با حفظ کیفیت مطلوب به شیوه برخط ادامه خواهد داشت.

اهمیت حضور همیشگی در کلاس‌های مجازی به دانشجویان یادآور می شود و امید است با کوشش و مشارکت دانشجویان و استادان، خدمات و تعهدات آموزشی – پژوهشی با حفظ کیفیت مطلوب آن ادامه یابد.

مقررات و ضوابط حضور در کلاس‌های مجازی همچون کلاس‌های حضوری بوده و معاونت آموزشی – پژوهشی موسسه بر تشکیل کلاس‌ها و فعالیت استاد و دانشجویان نظارت دقیق خواهد داشت. بدیهی است حفظ معیارهای کیفی کلاس ها مد نظر موسسه بوده و برای تحقق آن اهتمام خاص دارد.

جلسات گروه‌ها و شورای آموزشی پژوهشی موسسه در روزهای پنجشنبه هر هفته به صورت حضوری در موسسه و در صورت لزوم و اضطرار در سایر روزهای هفته بصورت مجازی برای بررسی و تصویب پیشنهاده های پایان نامه/رساله و مشکلات آموزشی دانشجویان برگزار می شود.

با توجه به برگزاری کلاس‌های درس بصورت مجازی، سایرخدمات آموزشی،پژوهشی،و پشتیبانی موسسه تا اطلاع بعدی با حضور فیزیکی همکاران در روزهای فرد هفته در محل موسسه صورت خواهد گرفت.

دانشجویان موسسه برای انجام امور آموزشی و پژوهشی یا اداری – مالی خود می توانند از طریق تلفن های موسسه و یا رایانامه های زیر با کارشناسان مربوطه در ارتباط باشند. حداکثر زمان پاسخ گویی از طریق رایانامه دو روز کاری پس از دریافت پیام خواهد بود.

  • تماس با دفتر آموزشی: amoozesh@iricss.org
  • تماس با دفتر پژوهش: research@iricss.org
  • آزمایشگاه عصب شناختی (انسانی): neurolab@iricss.org
  • آزمایشگاه تجربی و شناخت(حیوانی):animallab@iricss.org
  • کتابخانه: library@iricss.org
  • اداری – مالی: ejraee@iricss.org

غذا خوری و بوفه موسسه تا اطلاع بعدی همچنان تعطیل خواهد بود.

موسسه امیدوار است که سال خوبی را شروع کنیم و در پایان سال  از موفقیت ها و کامروایی ها صحبت کنیم و  پیروزی، بهروزی و تندرستی همه عزیزان و خانوادۀ بزرگ و گرانقدر آموزش عالی را از ایزد منان مسئلت می‌نماید.