برنامه بازدید دانشجویان موسسه از کلینیک فوق تخصصی مغز و شناخت

دانشجویان  دوره های کارشناسی ارشد و دکتری تخصصی موسسه آموزش عالی علوم شناختی جهت بازدید از امکانات و تجهیزات کلینیک فوق تخصصی مغز و شناخت می توانند روزهای سه شنبه ۳۰ آبان و چهارشنبه ۱ آذر ماه ۱۴۰۲ ساعت ۹ صبح به کلینیک فوق تخصصی مغز و شناخت مراجعه نمایند.

از علاقمندان درخواست می شود  تاریخ حضور خود در یکی از دو روز ۲۸ آبان یا اول آذر را تا تاریخ ۲۸ آبان ماه از طریق رایانامه amoozesh@icss.ac.ir اعلام فرمایند.

موسسه آموزش عالی علوم شناختی در مهر ماه ۱۳۹۵ با همکاری دانشگاه علوم پزشکی ایران  کلینیک مغز و شناخت را در محل سابق موسسه واقع در شماره ۳۳ خیابان زرتشت شرقی در تهران راه اندازی کرد.

کلینیک مغز و شناخت در دو حوزه توانمند سازی شناختی افراد سالم و ارائه خدمات توانبخشی شناختی در کنار سایر خدمات توانبخشی مورد نیاز به افراد کم توان و بیماران و افراد گوناگونی که از اختلالات شناختی رنج می برند؛ در دو بخش کودکان و بزرگسالان  فعال است و به ارائه خدمات روانسنجی و روانشناختی، توانسنجی و توانبخشی شناختی، مغز و اعصاب و اعصاب و روان می پردازد.

بخش های کلینیک ویژه کودکان دچار اختلالات عصبی تکاملی همچون بیش فعالی و نقص توجه، اختلالات یادگیری، اختلالات حرکتی و طیف اوتیسم؛ کلینیک حافظه و سالمندی، کلینیک واقعیت مجازی ، کلینیک ویژه بیش خواری و رفتار های اعتیادی، واحد توانبخشی شناختی، کلینیک ویژه توانبخشی استروک (سکته های مغزی)، کلینیک توانبخشی شناختی در بیماری ام اس و همچنین بخش های روانسنجی و روانشناختی، کار درمانی، گفتار درمانی و فیزیوتراپی، نورولوژی، اعصاب و روان، نوروسیکولوژی و الکتروفیزیولوژی و واحد تحریک الکتریکی و مغناطیسی مغزو شنوایی سنجی در کلینیک مغز و شناخت فعال هستند.

فعالیت های کلینیک تحت نظارت و سرپرستی تعدادی از استادان و متخصصان برجسته دانشگاه ها و مراکز علمی کشور ارائه می شود.

مطالب مرتبط