برنامه دورکاری امور موسسه به مدت یک هفته تمدید شد

برنامه دورکاری امور موسسه آموزش عالی علوم شناختی به مدت یک هفته تمدید شد

با توجه به استمرار شرایط قرمز و نارنجی در برخی از شهر‌های کشور، و به منظور رعایت دستورالعمل‌های اجرایی و شیوه ‌نامه‌های مصوب ستاد ملّی مدیریت کرونا، به اطلاع  می رساند انجام کلیه امور آموزشی, پژوهشی, اداری و مالی موسسه آموزش عالی علوم شناختی بصورت دورکاری از روز شنبه ۴ اردیبهشت ماه به مدت یک هفته دیگر تمدید شد. تمام کلاس های درس و نشست های علمی، کلیه امور آموزشی موسسه نیز همچنان بصورت برخط برگزار می شود.

به دانشجویان موسسه اکیدا توصیه می شود تا اطلاع بعدی از مراجعه حضوری به موسسه پرهیز و برای انجام امور آموزشی پژوهشی و یا اداری مالی خود فقط از شیوه های غیر حضوری استفاده کنند.

دانشجویان موسسه برای دریافت خدمات  آموزشی، پژوهشی، اداری و مالی می توانند از طریق رایانامه های هر واحد به نشانی هز مندرج در جدول زیر با کارشناسان مربوطه در ارتباط باشند. حداکثر زمان پاسخ گویی از طریق رایانامه،  دو روز کاری در ساعات اداری (۱۶:۰۰ – ۰۸:۳۰)  خواهد بود.در صورت دریافت نکردن پاسخ در مدت تعیین شده می توان برای پیگیری با شماره تلفن ۰۹۱۲۱۲۶۶۰۳۵۹ تماس گرفته شود.

دفتر آموزشی

amoozesh@iricss.org

دفتر پژوهش

research@iricss.org

آزمایشگاه عصب شناختی (انسانی)

neurolab@iricss.org

آزمایشگاه تجربی و شناخت(حیوانی)

animallab@iricss.org

کتابخانه

library@iricss.org

اداری – مالی

ejraee@iricss.org

تلفن – فقط در صورت اضطرار

۰۹۲۱۲۶۶۰۳۵۹

جلسات گروه‌ها و شورای آموزشی پژوهشی موسسه بصورت مجازی برای بررسی و تصویب پیشنهاده ها/پایان نامه ها /رساله ها و مشکلات آموزشی دانشجویان برگزار می شود.

چنانچه شرایط دیگری توسط دولت و یا ستاد مقابله با ویروس کرونا تعیین شود، آن تصمیمات در موسسه نیز اعمال و به اطلاع همگی خواهد رسید .

موسسه برای همه همکاران و دانشجویان  محترم و عزیز آرزوی سلامتی دارد و امیدوار است سال تحصیلی جاری با کیفیت مطلوب به پایان رسد.