ثبت نام برای شرکت در دهمین همایش بین المللی علوم شناختی شروع شد

موسسه آموزش عالی علوم شناختی پس از برگزاری ۹ دوره همایش دوسالانه علوم شناختی، دهمین همایش بین المللی علوم شناختی را با مشارکت دانشگاه تربیت مدرس و حمایت ستاد توسعه علوم شناختی و تعدادی از مراکز آموزشی و پژوهشی کشور از ۲۶ تا ۲۸ اردیبهشت سال جاری در محل دانشگاه تربیت مدرس برگزار می کند.

شش کارگاه آموزشی در حوزه علوم شناختی همزمان با سایر برنامه های دهمین همایش برگزار می شود. شرکت در دهمین همایش علوم شناختی و کارگاه های آموزشی آن دارای امتیاز بازآموزی از وزارت بهداشت در مان و آموزش پزشکی, دانشگاه علوم پزشکی ایران است.

عناوین شش کارگاه آموزشی همایش عبارتند از : ۱- آموزش تحریک مبتنی بر فرکانس، ۲- طراحی رفتار، مدل ها، ساختارها، کاربردها، ۳- جایگاه تمرینات شناختی در بهبود ماندگاری مداخلات شناختی – رفتاری, ۴- تشریح عملی مغز انسان با مروری بر نوروآناتومی سطحی، مقطعی و رادیولوژی، ۵- دوره عملی استریوتکسی و ۶- کارآفرینی در حوزه فناوری های شناختی.

علاقمندان برای ثبت نام  و شرکت در همایش و کارگاه های آموزشی آن می توانند در سامانه همایش(iccs.icss.ac.ir) به صفحه راهنمای ثبت نام در همایش و کارکاه ها مراجعه کنند