ثبت نام و انتخاب واحد درسی در نیمسال اول سال تحصیلی ۱۴۰۴ -۱۴۰۳

ثبت نام و انتخاب واحد های درسی در نیمسال اول  سال تحصیلی ۱۴۰۴ -۱۴۰۳ برای دانشجویان دوره های پیشین کارشناسی ارشد و دکتری تخصصی موسسه آموزش عالی علوم شناختی  از روز دوشنبه ۱۹ شهریور  ماه به مدت یک هفته از طریق سامانه آموزشی  انجام پذیر می باشد.

برنامه های آموزشی موسسه از تاریخ اول مهر ماه  شروع می شود.

 

مبلغ و روش پرداخت شهریه:

مطابق با مصوبه  هیات موسس موسسه آموزش عالی غیر دولتی – غیر انتفاعی علوم شناختی، مبلغ شهریه های متغیر هر واحد درسی در نیمسال دوم سال تحصیلی ۱۴۰۴ -۱۴۰۳برای دوره های دکتری تخصصی و کارشناسی ارشد به شرح زیر خواهد بود:

 

     دوره

واحد (ریال)

نظری

واحد (ریال)

عملی

واحد (ریال)

پایان نامه/ رساله

واحد (ریال)

پیش نیاز نظری

واحد (ریال)

پیش نیازعملی

کارشناسی ارشد

۱۶,۶۷۲,۰۵۸

۲۰,۸۴۰,۰۷۶

۴۵,۸۴۸,۱۶۹

۵,۶۱۳,۷۹۱

۷,۲۴۸,۷۲۲

دکتری تخصصی

۲۴,۵۰۴,۹۷۰

۲۷,۲۴۰,۱۴۳

۸۶,۱۷۵,۸۰۹

۱۳,۴۰۴,۵۳۸

۱۴,۱۵۳,۱۹۶

دانشجویان موسسه آموزش عالی علوم شناختی در صورت نیاز به دریافت وام برای پرداخت شهریه ثابت و متغیر خود می توانند از دو طریق صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و یا بانک قرض الحسنه مهر ایران جهت استفاده از تسهیلات وام شهریه دانشجویی  اقدام کنند

بمنظور ثبت در فهرست دانشجویان شاغل به تحصیل در موسسه، ضروری است دانشجو هنگام ثبت نام و انتخاب واحد مجموع مبلغ شهریه ثابت و متغیر را بصورت یکجا و برخط و از طریق سامانه آموزشی  پرداخت نماید. هیچ نوع پرداخت به صورت نقد، چک و یا سفته امکا­ن­پذیر نخواهد بود.

یادآوری

  • تمام دانشجویان در مرحله آموزشی  و یا در مرحله پژوهشی و تدوین  پایان نامه یا رساله خود باید در بازه زمانی اعلام شده نسبت به ثبت نام و انتخاب واحد های درسی اقدام نمایند.

 

  • بر اساس ضوابط و مقررات تحصیلی، ثبت نام نکردن و عدم انتخاب واحد درسی قبل از شروع هر نیمسال تحصیلی، به منزله “عدم مراجعه”  تلقی می­شود و دانشجو  دچار “وقفه تحصیلی” خواهد شد در اینصورت موسسه ناگزیر به صدور حکم “غیبت” برای دانشجو می­باشد. در این صورت دانشجو باید تقاضای مرخصی تحصیلی و یا در صورت بیماری تقاضای مرخصی استعلاجی خود را کتبا اعلام  و موافقت کتبی ریاست موسسه را کسب نماید تا مشمول “وقفه تحصیلی” نگردد.

 

  • موسسه آموزش عالی علوم شناختی جهت رفاه دانشجویان خود تفاهم نامه ای را با بانک قرض الحسنه مهر ایران (شعبه بومهن) امضا کرده است که براساس آن، امکان دریافت وام شهریه توسط دانشجو از آن بانک، بدون ارائه ضامن فراهم شده است.

بر اساس این تفاهم نامه، بازپرداخت وام شهریه تحصیلی برای دانشجویان موسسه به صورت اقساط ۶ یا ۹ و یا ۱۲ ماهه با سود بین ۲ تا ۴ درصد (ببه نسبت مدت زمان بازپرداخت) در نظر گرفته شده است.

بانک قرض الحسنه مهر ایران پس از دریافت هزینه ای اندک، از طریق سامانه های بانکی، وضعیت متقاضی را اعتبار سنجی کرده، در صورت خوش حسابی و دارا بودن شرایط، وام درخواستی دانشجو برای پرداخت شهریه موسسه را بدون معرفی ضامن پرداخت می کند. در غیر اینصورت و به شرط نیاز به معرفی یک یا حداکثر دو نفر ضامن، هر فرد بازنشسته و یا شاغل در بخش دولتی یا خصوصی نیز بدون نیاز به ارائه حکم استخدامی یا بازنشستگی با امضای سفته الکترونیکی مورد قبول بانک خواهد بود.

 

  • توصیه می شود برای درخواست دریافت وام به شعبه بومهن بانک قرض الحسنه مهر ایران مراجعه  گردد و برای آگاهی بیشتر با شماره تلفن ۰۲۱۴۳۲۲ تماس گرفته شود.