ثبت نام و انتخاب واحد های درسی دانشجویان موسسه از ۱۷ شهریور ماه شروع می شود.

ثبت نام و انتخاب واحد های درسی در نیمسال اول سال تحصیلی ۱۴۰۴-۱۴۰۵ دوره های کارشناسی ارشد و دکتری تخصصی موسسه آموزش عالی علوم شناختی از روز دوشنبه ۱۷ شهریور تا روز پنجشنبه۲۷ شهریور ماه شروع می شود.
کلاس های درس از روز سه شنبه اول مهر ماه تشکیل می شوند..
تمام دانشجویان در مرحله آموزشی و یا در مرحله پژوهشی و تدوین پایان نامه یا رساله خود باید در بازه زمانی اعلام شده نسبت به ثبت نام و انتخاب واحد های درسی اقدام نمایند.
بر اساس ضوابط و مقررات تحصیلی، ثبت نام نکردن و عدم انتخاب واحد درسی قبل از شروع هر نیمسال تحصیلی، به منزله “عدم مراجعه” تلقی میشود و دانشجو دچار “وقفه تحصیلی” خواهد شد در اینصورت موسسه ناگزیر به صدور حکم “غیبت” برای دانشجو میباشد. در این صورت دانشجو باید تقاضای مرخصی تحصیلی و یا در صورت بیماری تقاضای مرخصی استعلاجی خود را کتبا اعلام و موافقت کتبی موسسه را کسب نماید تا مشمول “وقفه تحصیلی” نگردد.
روش پرداخت شهریه
بمنظور ثبت در فهرست دانشجویان شاغل به تحصیل در موسسه، ضروری است دانشجو برای تکمیل مرحله ثبت نام و انتخاب واحد مجموع مبلغ شهریه ثابت و متغیر را به صورت برخط پرداخت نماید. دانشجویات متقاضی دریافت وام کمک شهریه متغیر از بانک ضروری است پس از پرداخت شهریه ثابت درخواست کتبی خود را از طریق رایانامه واحد مالی موسسه ارسال نمایند. هیچ نوع پرداخت به صورت نقد، چک و یا سفته امکان پذیر نیست.
دانشجویان موسسه آموزش عالی علوم شناختی میتوانند در صورت نیاز برای تامین قسمتی از مبلغ شهریه متغیر می توانند ببرای استبفاده از تسهیلات مالی بانک قرض الحسنه مهرایران ئرخواست خود را به واحد مالی موسسه ارائه دهند..
موسسه آموزش عالی علوم شناختی جهت رفاه دانشجویان خود در حال انعقاد تفاهم نامه جدید با بانک قرض الحسنه مهر ایران است که براساس آن، امکان دریافت وام “کمک شهریه متغیر” توسط دانشجو از آن بانک، فراهم خواهد شد.
بر اساس این تفاهم نامه، بازپرداخت وام ” کمک شهریه متغیر” برای دانشجویان موسسه به صورت اقساط ۶ ماهه با سود ۴ درصد و بر اساس مقرارت بانک خواهد بود.
بانک قرض الحسته مهر ایران پس از معرفی دانشجوی متقاضی از سوی موسسه و سپس گشایش حساب بانکی از سوی دانشجو به بررسی درخواست پرداخت وام کمک شهریه متغیر متقاضی می پردازد.پذیرش یا رد درخواست استفاده از تسهیلات فقط توسطبانک صورت می گیرد و موسسه هیچگونهنقشی در تصمیم گیری بانک ندارد.
دانشجویان علاقمند به استفاده از تسهیلات” کمک شهریه متغیر” از بانک قرض الحسنه مهر ایران لازم است از تاریخ ۱۷ تا ۲۹ شهریور ماه و بلافصله پس از پرداخت شهریه تابت ، درخواست خود را به شرح زیر به رایانامه واحد مالی موسسه به نشانی (mali@icss.ac.ir) ارسال نمایند.
درخواست معرفی به بانک قرض الحسنه مهرایران برای دریافت وام کمک شهریه متغییر
واحد مالی موسسه آموزش عالی غیر دولتی – غیر انتفاعی علوم شناختی
اینجانب به کد ملی و شماره دانشجویی متقاضی معرفی به بانک قرض الحسنه مهر ایران برای استفاده از تسهیلات مالی تعیین شده کمک شهریه متغییر طبق ضوابط آن بانک هستم. اینجانب متعهد می شود در صورت موافقت نکردن بانک با پرداخت وام مبلغ کامل شهریه متغیر را در مهلت تعیین شده از سوی موسسه پرداخت نمایم.
امضا تاریخ
مطالب مرتبط

رویداد ۴۱اُم: هوش مصنوعی توضیحپذیر
۲۰ / شهریور / ۱۴۰۴

نشست دفاع از پایان نامه
۱۹ / شهریور / ۱۴۰۴

نشست دفاع از پایان نامه
۱۹ / شهریور / ۱۴۰۴