در مسیر تربیت
![در مسیر تربیت](https://icss.ac.ir/wp-content/uploads/2023/05/در-مسیر-تربیت-Read-Only.jpg)
معمولا یادگیری دا داخل کلاسهای مدرسه اتفاق میافتد و از قضا، مدیر مدرسه با اینکه بیشترین وقت خود را خارج از کلاسها میگذراند با انتخاب افراد، طراحی مناسبتها، برنامهریزیها، هدایت عمومی جو مدرسه، معلمی کردن نسبت به کار معلمان مدرسه و … بیشترین تاثیر را بر یادگیری و تربیت دانشآموزان دارد. رفت و آمد دانشآموزان و معلمان به کلاس درس، برخلاف دقت نظرها و جزئیات مورد تاکید و پیگیری مدیر، قابل رویت است؛ ولی در نهایت، نتیجه و پیامد کار مدیر است که پس از مدتی داوری پذیر میشود. مدیر است که بر کیفیت معلمی کردن در مدرسه نظارت میکند و وضعیت مناسب را برای بهبود آن فراهم میسازد و اوست که هدف و مسیر پیشرفت را برای شئون مختلف مدرسه تعریف میکند و میزان نزدیک شدن به آن اهداف را میسنجد.
مطالب مرتبط
![آموزش مقدماتی کارکردهای اجرایی](https://icss.ac.ir/wp-content/uploads/2024/06/آموزش-مقدماتی-کارکردهای-اجرایی-420x330.jpg)
آموزش مقدماتی کارکردهای اجرایی
۱ / خرداد / ۱۴۰۳
![دستنامه عصبشناسی زبان آکسفورد](https://icss.ac.ir/wp-content/uploads/2024/06/دستنامه-عصب-شناسی-زبان-آکسفورد-420x330.jpg)
دستنامه عصبشناسی زبان آکسفورد
۱ / خرداد / ۱۴۰۳
![روشها و ابزارهای نوین در مطالعات زبانی](https://icss.ac.ir/wp-content/uploads/2024/06/روش-ها-و-ابزارهای-نوین-در-مطالعات-زبانی-420x330.jpg)
روشها و ابزارهای نوین در مطالعات زبانی
۱ / خرداد / ۱۴۰۳