دهمین همایش بین المللی علوم شناختی روز چهارشنبه کار خود را شروع می کند

دهمین همایش بین المللی علوم شناختی از ساعت ۸ و نیم روز چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت کار سه روزه خود را شروع می کند. تعدادی از جلسات روز اول همایش از طریق بستر اسکای روم بطور همزمان پخش خواهد شد.

موسسه آموزش عالی علوم شناختی دهمین همایش را با مشارکت دانشگاه تربیت مدرس در دانشکده علوم و فناوری های بین رشته ای آن دانشگاه برگزار می کند.

روز اول همایش  با سه نشست تخصصی همزمان با موضوعات “اعتیاد و علوم اعصاب”، “کد گشایی ادراک بینایی و توجه بینایی” و نشست ویژه ارائه شفاهی هشت مقاله پذیرفته شده پیرامون  مطالعات حیوانی و انسانی  در حوزه علوم اعصاب شناختی  کار خود را آغاز خواهد کرد. پس از آن کار روز اول همایش با برگزاری مراسم افتتاحیه شامل سخنرانی دکتر  روح الله دهقانی فیروز آبادی،معاون علمی, فناوری  و اقتصاد دانش بنیان  ریاست جمهوری, دکتر کمال خرازی رییس هیات امناء موسسه آموزش عالی علوم شناختی, و رییس و معون علمی همایش، تشکیل ۵ نشست تخصصی دیگر، برگزاری دو کارگاه آموزشی و ارائه ۴۰ مقاله پذیرفته شده بصورت پوستر  تا ساعت ۱۸ ادامه خواهد یافت. علاوه بر آن دکتر حامد اختیاری بعنوان یک نفر از سخنرانان کلیدی همایش پیش از ظهر روز اول در باره چگونگی استفاده از بیومارکرها برای بهینه سازی مطالعات تحریک مغزی و در بعد از طهر همین روز دکتر حامد بهمنی یکی دیگر از سخنرانان کلیدی همایش در باره تشکیل و بازیافت حافظه: تحریک بصری هیپوکمپ برای درمان آلزایمر سخنرانی خواهند داشت.

ثبت نام کنندگان برای شرکت در دهمین همایش می توانند از ساعت ۷ و نیم روز چهارشنبه  کارت ورود و برنامه کامل جلسات را از میز دبیرخانه در محل برگزاری همایش دریافت کنند.

تعدادی از نشست ها و سخنرانی ها ی همایش بطئر همزمان از طریق سرویس “اسکای روم” به نشانی های  زیر پخش می شود:

https://www.skyroom.online/ch/icss/panel2

https://www.skyroom.online/ch/icss/panel1