سمپوزیوم مشترک در علوم شناختی با هدف ترویج و ارتقای دانش و فن آوری های شناختی برگزار شد

به منظور ترویج و توسعه علوم شناختی و ایجاد شبکه تعاملات بین دانشگاهی، سمپوزیوم مشترک علوم شناختی با حضور دکتر سید کمال خرازی در موسسه آموزش عالی علوم شناختی برگزار شد.

دکتر خرازی در مراسم افتتاحیه این گردهمایی مشترک که با حضور دکتر قاضی زاده رئیس پژوهشکده علوم شناختی  پژوهشگاه دانش های بنیادی، دکتر حسن زاده از دانشکده فناوری های نوین دانشگاه علوم پزشکی تهران و شماری از پژوهشگران،  اساتید و دانشجویان برگزار شد، بر اهمیت تعاملات بین دانشگاهی جهت گسترش فعالیت های تحقیقاتی پایه و توسعه فن آوری ها و محصولات شناختی تاکید کرد و برگزاری این سمپوزیوم را در راستای چنین هدفی به فال نیک گرفت. در این نشست همچنین دکتر نصیرایی مقدم سرپرست موسسه آموزش عالی علوم شناختی نیز در زمینه فناوری تصویربرداری fMRI سخنرانی کرد .

در ادامه این گردهمایی، تعدادی از دانش ­آموختگان علوم شناختی درباره نتایج تحقیقات خود در حوزه های مختلف علوم و فن آوری های شناختی سخنرانی کردند و هجده پوستر از نتایج تحقیقاتی دانشجویان عرضه و به بهترین پوستر جایزه ­داده شد.

سمپوزیوم مشترک علوم شناختی با همکاری موسسه آموزش عالی علوم شناختی ، پژوهشگاه دانش های بنیادی و دانشکده فن آوری های نوین دانشگاه علوم پزشکی تهران برگزار گردید.