فراخوان حمایت از طرح های پژوهشی بهبود مهارت های شناختی یادگیرندگان در محیط های یادگیری دوره پسا کرونا
ستاد توسعه علوم و فن آوری های شناختی با همکاری مشترک صندوق حمایت از پژوهشگران و فنآوران کشور از طرح های پژوهشی با موضوع “بهبود مهارت های شناختی یادگیرندگان در محیط های یادگیری دوره پساکرونا” حمایت می کند.
طرح ها و پیشنهادهای پژوهشی درحول چهار محور ۱- “توسعه برنامه هایی برای ارتقاء توانایی حرفهای آموزشگران جهت پرورش مهارتهای شناختی”، ۲- “توسعه برنامه هایی برای ارتقاء مهارتهای شناختیِ آموزشگران”، ۳- “توسعه مهارتهای شناختی یادگیرندگان از طریق درهم تنیدن تجارب یادگیری در برنامه درسی” و ۴- “توسعه برنامه هایی برای ارتقاء قابلیتهای شناختی یادگیرندگان (مستقل از برنامه درسی)” مورد پذیرش قرار می گیرند.
از محققان واجد شرایط دعوت شده است برگه پیشنهاد طرح را دریافت و بر اساس راهنمای ثبت نام، طرح مربوطه را تکمیل کرده و در بازه زمانی ۱۰/۲۰/۱۴۰۱ لغایت ۲۰/۱۱/۱۴۰۱ (غیر قابل تمدید) از طریق کارتابل کاربری خود در سامانه صندوق به نشانی www.rtms.insf.org بارگذاری نمایند.
مطالب مرتبط
پیام تبریک رییس موسسه به مناسبت فرا رسیدن شب یلدا
۲۷ / آذر / ۱۴۰۳
به دلیل آلودگی شدید هوا موسسه آموزش عالی علوم شناختی در روزهای ۲۱ و ۲۲ آذر ماه تعطیل است
۲۰ / آذر / ۱۴۰۳
برنامه های وِیژه موسسه به مناسبت هفته پژوهش و فناوری
۱۸ / آذر / ۱۴۰۳