مغز شما هنگام کار

این کتاب جذاب، با زبان ساده، پژوهش‌هایی شگفت انگیز، درباره عملکرد مغز، محدودیت‌ها و ظرفیت آن، ارائه می‌دهد و به ما می‌آموزد که، برای کامیابی و موفقیت، چگونه فرآیند مغزی خود را، «مستقیما»، هدایت کنیم. خواندن این کتاب و کسب چنین مهارت‌هایی ارزش دارد.

استیون آر. کاوی، نویسنده کتاب ۷ عادت افراد تاثیرگذار این کتاب بهترین، سودمندترین و هوشمندانه‌ترین کتابی است که، درباره عملکرد مغز چگونگی برخورد ما با آن، خوانده‌ام. بعد از خواندن چهار فصل اول، احساس کردم بازدهی کار و زندگی شخصی‌ام صد برابر افزایش یافته است؛ کتابی خواندنی برای هرکس که می‌خواهد منظم‌تر و اثربخش‌تر کار، و زندگی کند.

وارن بنیس، استاد نامدار تجارت، استاد دانشگاه کلیفورنیای جنوبی و نویسنده کتاب در باب رهبر شدن در این کتاب، با نشان دادن عملکرد مغزتان، روند کاری‌تان را بهبود می‌بخشد.

مارشال گولدسمیت، نویسنده کتاب بسیار پرفروش سلسله مباحث: آیا آماده‌ای؟ و کتاب هرآنچه تو را به اینجا رسانده است. تو را به موفقیت نخواهد رساند.

دیوید راک راهنمایی واقعی، برای برآوردن و درگیر کردن مغزدر محیط کار است.

دکتر دن یل جی.سیگل، استاد بالینی دانشکده پزشکی یو سی ال ای

اگر به خلاقیت، تاثیرگذاری و شادتربودن علاقه ندارید، این کتاب برای شما نیست، اما برای دیگران، مانند خواب شبانه است. کریس وینک، هم بنیان‌گذار، گروه مرد آبی دیوید با دقتی که به خرج داده، یافته‌های جدید علم اعصاب را گرد هم آورده، و آن‌ها را، به جهان کسب و کار، وارد کرده است. این یافته‌ها بینش‌هایی، برای هدایت تغییر در مغز و بهبود عملکرد، به ما ارائه می‌دهد.

یی یونان تانگ، استاد و موسس بنیاد نوروانفورماتیک در دانشگاه فناوری دالی ین چین

مطالب مرتبط