کلاس
|
ساعت
|
عنوان
|
استاد/استادان راهنما
|
مقطع
|
دانشجو
|
۵۰-۲
|
۸:۳۰
|
سنجش تاثیر ولع استفاده از اینستاگرام بر اضطراب دانشجویان |
دکتر مهدخت بروجردی- دکتر پیمان حسنی ابهریان |
کارشناسی ارشد |
فاطمه عسجدی |
۵۰-۲
|
۱۰:۰۰
|
طراحی و توسعه یک بازی شناختی رایانه ای جهت ارتقاء توانایی بازشناسی هیجانات چهره در کودکان مبتلا به اختلال طیف اتیسم |
دکتر مهدی تهرانی دوست |
کارشناسی ارشد |
غزل دارایی |
۴۷-۲
|
۱۰:۳۰
|
تعیین هیجان و میزان پیچیدگی آن با توجه به سیگنال فوتوپیلتسوموگرافی و قطر مردمک فرد |
دکتر شیما سید علایی/دکتر عطیه سرابی |
کارشناسی ارشد |
علی محمدی منش |
۴۹-۲
|
۱۰:۳۰
|
بررسی تاثیر استفاده از ایموجی ها بر سرایت عاطفی مطالب به اشتراک گذاشته شده در شبکه های اجتماعی با روش داده کاوی |
دکتر تارا رضاپور/دکتر جواد حاتمی |
کارشناسی ارشد |
ضحا رضایی |
۵۰-۲
|
۱۱:۰۰
|
اعتباریابی و هنجاریابی آزمون ارزیابی شناختی بومی
Kimberley (KICA-cog) در غربالگری اختلال شناختی عمده و خفیف در جمعیت سالمندان کم سواد ایرانی |
دکتر مصطفی الماسی |
کارشناسی ارشد |
کوثر توکلی |
۴۹-۲
|
۱۱:۳۰
|
بررسی نقش خود تنظیمی و تحمل ابهام در مزیت دو زبانگی: مطالعه کنترل بازداری و عملکرد اجرایی در بین فراگیران زبان خارجی |
دکتر جواد حاتمی/
دکتر مهدیه کرمی
|
کارشناسی ارشد |
سعیده بهروزنیا |
۵۰-۲
|
۱۲:۰۰
|
بررسی تاثیر تنظیم هیجان مبتنی بر تفکر آینده نگر بر سطح تکانشگری نوجوانان |
دکتر تارا رضاپور |
کارشناسی ارشد |
عاطفه کاظمی |
۴۷-۲
|
۱۲:۳۰
|
ارزیابی تاثیر ارائه بازخورد منفی ملایم و شدید بر تغییر آواتار توسط کاربران شبکه های اجتماعی با در نظرگرفتن نقش تعدیل کننده سطح عزت نفس |
دکتر جواد حاتمی |
کارشناسی ارشد |
مهدی محمدی |
۴۷-۲
|
۱۵:۰۰
|
بررسی روایی و پایایی پرسشنامه عملکردهای اجرایی در کودکان با اختلال دیسلکسی |
دکتر پیمان حسنی ابهریان |
کارشناسی ارشد |
سعید زعیمی |