نقش و جایگاه معلم راهنما
![نقش و جایگاه معلم راهنما](https://icss.ac.ir/wp-content/uploads/2023/05/معلم-راهنما.jpg)
«واو» عاطفه در همراه کردن ساختاری و عملکردی دو بخش «آموزش» و «پرورش» عمومی کشور ما، چنان که باید خوب عمل نکرده است و به همین جهت در مدارس نوعا با معلمانی مواجه هستیم که خود را صرفا متعهد به «آموزش» در کلاس درس میدانند و در دیگر سو متولیان «پرورش» را میبینیم که در این میدان وسیع، خود را تنها و بییاور مییابند.
در مدارس دینی، «معلمان راهنما» دوگانه «آموزش» و «پرورش» را در سطح مدرسه همراه و همداستان کردهاند. معلمان راهنما به سان مربی با دانشآموزان دوره خود زندگی میکنند، عضوی از خانواده آنها میشوند و در کنار خانواده فرصتهایی را برای رشد و بالندگی هر دانشآموز فراهم میکنند که خانواده به تنهایی نمیتوانست.
مطالب مرتبط
![آموزش مقدماتی کارکردهای اجرایی](https://icss.ac.ir/wp-content/uploads/2024/06/آموزش-مقدماتی-کارکردهای-اجرایی-420x330.jpg)
آموزش مقدماتی کارکردهای اجرایی
۱ / خرداد / ۱۴۰۳
![دستنامه عصبشناسی زبان آکسفورد](https://icss.ac.ir/wp-content/uploads/2024/06/دستنامه-عصب-شناسی-زبان-آکسفورد-420x330.jpg)
دستنامه عصبشناسی زبان آکسفورد
۱ / خرداد / ۱۴۰۳
![روشها و ابزارهای نوین در مطالعات زبانی](https://icss.ac.ir/wp-content/uploads/2024/06/روش-ها-و-ابزارهای-نوین-در-مطالعات-زبانی-420x330.jpg)
روشها و ابزارهای نوین در مطالعات زبانی
۱ / خرداد / ۱۴۰۳