نمایشگاه دستاوردهای فنی و تخصصی در حوزه علوم شناختی

دستاوردها و فناوری های حاصل از اجرای طرح های تحقیقاتی محققان و متخصصان تحت حمایت ستاد توسعه علوم و فن آوری های شناختی در دو سال گذشته روز یکشنبه سوم بهمن ماه سال جاری در نمایشگاه بین المللی تهران رونمایی می شود.

دستاوردهای فنی و تخصصی درحوزه علوم شناختی از متخصصان، پژوهشگران و تیم های پژوهشی، شرکت ها و مراکز علمی کشور در زمینه هایی از جمله ایمپلنت های مغزی، تحریک الکتریکی عمقی مغز، تحریک مغناطیسی مغز، واقعیت مجازی برای جوندگان، تحریک بویایی، رهگیر چشم پرتابل و رومیزی، الکترود و سیستم های ثبت و تحریک مغز، و نیز بازی ها و برنامه های کاربردی شناختی رونمایی و به نمایش در می آید.

مراکز علمی و بالینی کشور می توانند نیازمندی های فنی و تخصصی خود در حوزه علوم شناختی را با برخورداری از سقف پنجاه درصدی حمایت ستاد توسعه علوم و فناوری های شناختی دراین رویداد نمایشگاهی تهیه و تامین کنند.

ستاد توسعه علوم و فناوری های شناختی با پشتیبانی از اجرای طرح های تحقیقاتی در بخش های فنی و تخصصی زمینه رشد، توسعه، بومی سازی و تامین نیازهای مراکز علمی و تحقیقاتی به تجهیزات،ابزارها و سیستم ها در علوم شناختی را در داخل کشور فراهم می سازد.