همکاری موسسه آموزش عالی علوم شناختی و کرسی ارتباطات علم و فناوری یونسکو

با هدف فراهم‌آوردن زمینه همکاری‏های آموزشی و پژوهشی در حوزه‌های علوم شناختی و علوم ارتباطات، موسسه آموزش عالی علوم شناختی با کرسی ارتباطات علم و فناوری یونسکو در مهرماه سال جاری تفاهم‌نامه همکاری امضاء و مبادله کردند.

براساس این تفاهم‌نامه، «طرح‌های پژوهشی کاربردی قابل تبدیل به برنامه‌های عملی، فناوری و خدمات و همچنین طرح‌های پژوهشی بنیادی مشترک در حوزه‌های علوم شناختی و ارتباطات» میان موسسه و کرسی اجرا خواهد شد.

همچنین «برگزاری کارگاه‏های علمی، همایش‏ها، کنفرانس‌های علمی-‌تخصصی و وبینارها در سطوح ملی، منطقه‏ای و بین‌المللی مرتبط با فعالیت‏های دو حوزه علوم شناختی و ارتباطات»، « تولید و انتشار منابع علمی شامل مقاله، کتاب و نشریه در حوزه‌های علوم شناختی و ارتباطات» و «ایجاد شبکه‌های اطلاعاتی میان دو مرکز به منظور اشتراک اطلاعات در حوزه‌های مختلف پژوهشی و فناوری‌های مرتبط با علوم شناختی و ارتباطات» از دیگر بخش‌های همکاری‌های پیش‌بینی شده دو مرکز است.

اساتید، دانشجویان و پژوهشگران می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر درخصوص همکاری با کرسی ارتباطات علم و فناوری یونسکو به دفتر طرح‌های کاربردی موسسه مراجعه نمایند.