کلاس های درس موسسه آموزش عالی علوم شناختی از سوم اسفند ماه تشکیل می شود

کلاس های درس دوره های دکتری تخصصی و کارشناسی ارشد  موسسه آموزش عالی علوم شناختی  از روز  سه شنبه ۳ اسفند ماه ۱۴۰۰  تشکیل و تا پایان اسفند ۱۴۰۰ به صورت برخط برگزار می شود.

با توجه به طولانی شدن ناخواسته به روز رسانی سامانه آموزشی – پژوهشی جدید موسسه، تاریخ شروع ثبت نام، انتخاب واحدهای درسی و روش شرکت در کلاس ها بصورت برخط در روز شنبه ۳۰ بهمن از طریق سامانه اطلاع رسانی موسسه به آگاهی دانشجویان رسانده می شود.

تمام دانشجویان در مرحله آموزشی  و یا در مرحله پژوهشی و تدوین پایان نامه یا رساله خود باید در بازه زمانی اعلام شده نسبت به ثبت نام و انتخاب واحد های درسی اقدام نمایند.

بر اساس ضوابط و مقررات تحصیلی، ثبت نام نکردن و عدم انتخاب واحد درسی تا پایان مهلت ثبت نام و انتخاب واحد، به منزله “عدم مراجعه”  تلقی می­شود و دانشجو  دچار “وقفه تحصیلی” خواهد شد در اینصورت موسسه ناگزیر به صدور حکم “غیبت” برای دانشجو می­باشد. در این صورت دانشجو باید تقاضای مرخصی تحصیلی و یا در صورت بیماری تقاضای مرخصی استعلاجی خود را کتبا اعلام  و موافقت کتبی ریاست موسسه را کسب نماید تا مشمول “وقفه تحصیلی” نگردد.

کلیه پرداختی های دانشجویان به موسسه فقط در یک مرحله به صورت برخط و از طریق سامانه آموزشی موسسه امکان پذیر می باشد. هیچ نوع پرداخت به صورت نقد، چک و یا سفته امکا­ن­پذیر نخواهد بود.