کودکی با مغز تمام عیار: دوازده راهبرد برای پرورش ذهن کودک

در این کتاب کاربردی و پیشگام، دکتر دنیل جی سیگل، روانپزشک و نویسنده کتاب مشهور بینش ذهنی، و دکتر تینا پین برایسون، کارشناس فرزندپروری، دوازده راهبرد کلیدی را معرفی می‌کنند که برای فرزندپروری و رشد و سلامت مغز و آرامش و شادی بیشتر کودکان مفید است.

نویسندگان این کتاب دانشی جدید در مورد ارتباطات پیچیده ذهن و تکامل آن در اختیار شما قرار می‌دهند. رشد «مغز فوقانی» که وظیفه تصمیم‌گیری و متعادل سازی عواطف را برعهده دارد تا اواسط دهه سوم زندگی ادامه دارد. به ویژه، در کودکان خردسال «مغز راست» و احساسات آن معمولا بر منطق «مغز چپ» تسلط دارد. تعجب آور نیست که کودکان کج خلقی، خشم و پرخاشگری را از خود بروز می‌دهند. با به کارگیری یافته‌های کتاب حاضر برای تربیت کودکان خود می‌توانید هرگونه نافرمانی و جدال یا ترس را به فرصتی برای یکپارچه سازی مغز و تقویت رشد آنان تبدیل نمایید.

کتاب کودکی با مغز تمام عیارراهبردها و مثال‌های مناسبی برای سنین مختلف در مواجهه با چالش های روزمره ارائه می‌دهد و در توضیح این مفاهیم به فرزندانتان شما را یاری می‌کند. این کتاب به شما می‌آموزد چگونه رشد هیجانی و عاطفی کودکان را پرورش دهید تا فرزندانتان از زندگی متعادل، منطقی و سرزنده برخوردار باشند.

«کودکی با مغز تمام عیار: دوازده راهبرد برای پرورش ذهن کودک»  از جمله کتاب‌های جدیدی است که به کتابخانه موسسه اضافه شده است. این اثر توسط دانیل جی.سیگل و تینا پین برایسون به نگارش درآمده و توسط بنفشه ا.عربانی ترجمه شده است. انتشارات بوی کاغذ در سال ۱۳۹۸ این کتاب را منتشر کرده است.

 

مطالب مرتبط