یادآوری – ارائه اصل مدارک تحصیلی دانشجویان ورودی مهر ماه ۱۳۹۹

پیرو اطلاعیه مورخ ۱۲ بهمن ماه  یادآور  می شود  کلیه دانشجویان دوره های کارشناسی ارشد و دکتری تخصصی ورودی آبان ماه سال ۱۳۹۹ موسسه آموزش عالی علوم شناختی (غیر انتفاعی – غیر دولتی) که تاکنون اصل مدارک تحصیلی خود را به موسسه ارائه نکرده اند می بایست برای تکمیل مراحل ثبت نام و ادامه تحصیل مدارک مورد نیاز را به صورت حضوری طبق برنامه زمانی اعلام شده به دفتر اموزش موسسه تحویل دهند.

در صورتی که تعدادی از دانشجویان مقیم سایر شهر ها به دلیل محدودیت های وضع شده ناشی از همه گیری بیماری کووید -۱۹ شرایط حضور در موسسه برایشان فراهم نیست می توانند مدارک لازم را  از طریق پست پیشتار به نشانی موسسه ارسال نمایند. مهلت دریافت مدارک از پست پیشتاز تا پایان ساعت اداری روز پنجشنبه ۱۴ اسفند ماه است.  کلیه مسئولیت های ناشی از نقص احتمالی مدارک و یا حوادث پیش بینی نشده  مانند گم شدن و یا خراب شده مدارک در پست بر عهده دانشجو است.  نشانی موسسه : استان تهران _ شهرجدید  پردیس _ فاز ۴ _ بلوار شهید قاسم سلیمانی _ بلوار علوم شناختی _ موسسه آموزش عالی علوم شناختی _  دفتر آموزش – کد پستی  ۱۶۵۸۳۴۴۵۷۵.

یادآوری:

۱- ثبت نام کلیه دانشجویان ورودی ۱۳۹۹ به صورت مشروط صورت گرفته است بنابراین در صورت تحویل ندادن مدارک در زمان مقرر، ثبت نام ایشان لغو و دانشجو در هر مرحله ای باشد مشمول اخراج میگردد.

۲- دانشجویانی که مدارک خود را به صورت حضوری به موسسه تحویل می دهند حتما به جدول زمانبندی تحویل مدارک دقت نمایند چون در روز های غیر از زمان اعلامی امکان تحویل مدارک به موسسه نخواهد بود.

۳- دانشجویانی که مدارک خود را از طریق پست پیشتاز به موسسه ارسال می کنند ضروری است پس از مهلت اعلام شده از طریق تلفن( ۷۶۲۹۱۱۳۰-۰۲۱ داخلی ۲)  و یا رایانامه (amoozesh@iricss.org ( با دفتر اموزش تماس و نسبت به دریافت کامل مدارک اطمینان حاصل نمایند.

زمان مراجعه حضوری  دانشجویان ورودی ۱۳۹۹ برای تحویل اصل مدارک

مقطع _ رشته

تاریخ

دانشجویان دکتری تخصصی

(در صورتی که تاکنون مدارک  خود را تحویل نداده اند)

دانشجویان کارشناسی ارشد

رشته علوم شناختی _ ذهن، مغز و تربیت

یک شنبه ۱۰/۱۲/۱۳۹۹

 ۱۵:۰۰-۰۹:۰۰

دانشجویان کارشناسی ارشد

رشته های روانشناسی شناختی و  رسانه

سه شنبه ۱۲/۱۲/۱۳۹۹

۱۵:۰۰-۰۹:۰۰

دانشجویان کارشناسی ارشد

رشته های توانبخشی شناختی  و طراحی و خلاقیت

پنج شنبه ۱۴/۱۲/۱۳۹۹

 ۱۵:۰۰-۰۹:۰۰

در صورت نیاز به اطلاعیه مورخ ۱۲ بهمن موسسه مراجعه شود.