فراخوان حمایت از طرح های پژوهشی بهبود مهارت های شناختی یادگیرندگان در محیط های یادگیری دوره پسا کرونا
ستاد توسعه علوم و فن آوری های شناختی با همکاری مشترک صندوق حمایت از پژوهشگران و فنآوران کشور از طرح های پژوهشی با موضوع “بهبود مهارت های شناختی یادگیرندگان در محیط های یادگیری دوره پساکرونا” حمایت می کند.
طرح ها و پیشنهادهای پژوهشی درحول چهار محور ۱- “توسعه برنامه هایی برای ارتقاء توانایی حرفهای آموزشگران جهت پرورش مهارتهای شناختی”، ۲- “توسعه برنامه هایی برای ارتقاء مهارتهای شناختیِ آموزشگران”، ۳- “توسعه مهارتهای شناختی یادگیرندگان از طریق درهم تنیدن تجارب یادگیری در برنامه درسی” و ۴- “توسعه برنامه هایی برای ارتقاء قابلیتهای شناختی یادگیرندگان (مستقل از برنامه درسی)” مورد پذیرش قرار می گیرند.
از محققان واجد شرایط دعوت شده است برگه پیشنهاد طرح را دریافت و بر اساس راهنمای ثبت نام، طرح مربوطه را تکمیل کرده و در بازه زمانی ۱۰/۲۰/۱۴۰۱ لغایت ۲۰/۱۱/۱۴۰۱ (غیر قابل تمدید) از طریق کارتابل کاربری خود در سامانه صندوق به نشانی www.rtms.insf.org بارگذاری نمایند.
مطالب مرتبط
ضوابط پوشش ظاهری با تاکید بر آیین نامه وزارت علوم برای ورود به محوطه دانشگاه تربیت مدرس
۲۷ / اردیبهشت / ۱۴۰۳
دهمین همایش بین المللی علوم شناختی روز چهارشنبه کار خود را شروع می کند
۲۶ / اردیبهشت / ۱۴۰۳
۲۴ نشست تخصصی در دهمین همایش بین المللی برگزار می شود
۲۴ / اردیبهشت / ۱۴۰۳