بازیهای کودکان: تکنیکهای توانمندسازی شناختی کودکان (هدفمند و عملیاتی)
![بازیهای کودکان: تکنیکهای توانمندسازی شناختی کودکان (هدفمند و عملیاتی)](https://icss.ac.ir/wp-content/uploads/2023/07/بازی-های-کودکان-Read-Only.jpg)
آنچه لذت در دنیای کودک را فراهم میسازد، سه عنصر بازی، همبازی و وسایل بازی است. فراهم شدن محیط امن و برخورداری از امکانات مناسب برای بازی و فعالیت کودکان ارزش حیاتی در فرایند رشد کودک دارد. کنشهای متقابل با والدین و مربیان، بنیانهای مختلف رشد کودک در حوزههای گوناگون را شکل میدهد. بازی ابزاری است در اختیار کودکان برای تمرین سازگاری، که از این طریق کودکان هیجانات خود را تنظیم میکنند و در یکی از مهمترین فرآیندهای پیچیده و اساسی در زندگی، یعنی سازگاری با محیط، توانمند میشوند. کتاب حاضر بر همین اساس و در راستای روبهرو شدن کودک با انواع تجربههای تازه، بهویژه تجاربی که تفاوت بسیار با دانستههای او نداشته باشند تهیه شده است تا شرایط را برای شکلگیری افکار و روشهای تازهی سازماندهی تفکر فراهم سازد.
مطالب مرتبط
![آموزش مقدماتی کارکردهای اجرایی](https://icss.ac.ir/wp-content/uploads/2024/06/آموزش-مقدماتی-کارکردهای-اجرایی-420x330.jpg)
آموزش مقدماتی کارکردهای اجرایی
۱ / خرداد / ۱۴۰۳
![دستنامه عصبشناسی زبان آکسفورد](https://icss.ac.ir/wp-content/uploads/2024/06/دستنامه-عصب-شناسی-زبان-آکسفورد-420x330.jpg)
دستنامه عصبشناسی زبان آکسفورد
۱ / خرداد / ۱۴۰۳
![روشها و ابزارهای نوین در مطالعات زبانی](https://icss.ac.ir/wp-content/uploads/2024/06/روش-ها-و-ابزارهای-نوین-در-مطالعات-زبانی-420x330.jpg)
روشها و ابزارهای نوین در مطالعات زبانی
۱ / خرداد / ۱۴۰۳