گواهی نامه شرکت کنندگان در برنامه های دهمین همایش بین المللی علوم شناختی صادر شد

دبیرخانه دهمین همایش بین المللی علوم شناختی  (ICCS-2024) گواهی نامه های الکترونیکی شرکت کنندگان در نشست ها و کارگاه های اموزشی دهمین همایش را آماده و به نشانی رایانامه های هز یک از ثبت نام کنندگان  ارسال کرده است. همچنین گواهی نامه های  اکترونیکی ارائه دهنگان شفاهی و یا پوستر مقالات پذیرفته شده در همایش نیز به نشانی رایانامه هر یک از آنها  ارسال شده است.

موسسه آموزش عالی علوم شناختی دهمین همایش بین المللی علوم شناختی (ICCS-2024) خود را امسال با مشارکت دانشگاه تربیت مدرس از ۲۶ تا ۲۸ اردیبهشت ماه در محل آن دانشگاه برگزار کرد.

علاوه بر آن، شرکت کنندگان متقاضی کسب امتیاز کامل بازآموزی از وزارت بهدات، درمان و آموزش پزشکی به دلیل شرکت در دهمین همایش نیز می توانند با مراجعه به سامامه مربوطه امتیازت  خود را دریافت کنند.

چکیده سخنرانی ها، مقالات و پرسترهای ارائه شده در دهمین همایش در درگاه اطلاع رسانی دهمین همایش (iccs.icss.ac.ir) قابل دسترسی است. سخنرانی های ایراد شده در نشست های گشایش و پایانی,  ۲۴ نشست تخصصی و ۶ سخنران کلیدی در دهمین همایش بطور کامل ضبط شده اند و از هفته دوم خرداد ماه از طریق سرویس اینترنتی آپارت برای کلیه علاقمندان قابل دسترسی خواهد بود.