مقدمهای بر “شناختشناسی بداهه پردازی در بازیگری” مطالعه عملکرد متقابل ذهن و بدن بازیگر در بداههپردازی از دیدگاه علومشناختی
![مقدمهای بر "شناختشناسی بداهه پردازی در بازیگری" مطالعه عملکرد متقابل ذهن و بدن بازیگر در بداههپردازی از دیدگاه علومشناختی](https://icss.ac.ir/wp-content/uploads/2023/07/شناخت-شناسی-بداهه-پردازی-Read-Only.jpg)
تمام چیزی که یک بازیگر دارد خودش است. این خود شامل جسمش، احساساتش، عقلش و سرگذشت و تجارباش میباشد. فرآیند بازی کردن در ذات خود امری ذهنی و ویژه است که ماحصل گفتوگوی میان تکانههای درونی زودگذر و بیدارشدن غرایز و شهود جسمانی است که ریشه در برخورد مقدماتی با ایده و صحنه دارد.
مطالعات اخیر در علوم شناختی با دیدگاههای جدیدی که ارائه میکنند، شرح میدهند که چگونه ساختار و عملکرد مغز (که بخشی از جسم است) با آگاهی مرتبط است و این به فهم کاملتر ما از متدهای متفاوت بازیگری، کمکی شایان مینماید. طی سی سال گذشته، پیشرفتهای گستردهای در زمینهی فهم ساختار مغز، عملکردهای آن و آگاهیای که از آن تولید میشود به وجود آمده است.
مطالب مرتبط
![آموزش مقدماتی کارکردهای اجرایی](https://icss.ac.ir/wp-content/uploads/2024/06/آموزش-مقدماتی-کارکردهای-اجرایی-420x330.jpg)
آموزش مقدماتی کارکردهای اجرایی
۱ / خرداد / ۱۴۰۳
![دستنامه عصبشناسی زبان آکسفورد](https://icss.ac.ir/wp-content/uploads/2024/06/دستنامه-عصب-شناسی-زبان-آکسفورد-420x330.jpg)
دستنامه عصبشناسی زبان آکسفورد
۱ / خرداد / ۱۴۰۳
![روشها و ابزارهای نوین در مطالعات زبانی](https://icss.ac.ir/wp-content/uploads/2024/06/روش-ها-و-ابزارهای-نوین-در-مطالعات-زبانی-420x330.jpg)
روشها و ابزارهای نوین در مطالعات زبانی
۱ / خرداد / ۱۴۰۳