وبینارمشترک درحوزه علوم شناختی با حضور پروفسور” نوام چامسکی”از چهره های برجسته علوم شناختی برگزار می‌شود

موسسه آموزش عالی علوم شناختی با حمایت ستاد توسعه علوم و فنآوری های شناختی “وبینار مشترکی در حوزه علوم شناختی با حضورپروفسور” نوام چامسکی” از چهرهای برجسته علوم شناختی معاصر و نیز یکی از اساتید کشورمان برگزار می کند.

در این رویداد پروفسور” نوام چامسکی” و دکتر “علیرضا مازاریان” در وبیناری مشترک درباره “نظریات درونگرایی و برونگرایی درعلوم شناختی و فلسفه ذهن معاصر” به ارائه سخنرانی و گفت وگو خواهند پرداخت.

پروفسور”نوام چامسکی” پدر زبان شناسی مدرن و از مهمترین بانیان علوم شناختی معاصر است که همراه با نگارش صدها کتاب و مقاله در زمینه های زبان شناسی، فلسفه زبان، فلسفه ذهن و علوم شناختی به مدت ۶۰ سال استاد دانشگاه ام آی تی بوده است و هم اکنون نیز در مقام استاد ممتاز دانشگاه آریزونا فعالیت دارد.

دکتر”علیرضا مازاریان” دانش آموخته دکتری فلسفه ذهن در موسسه آموزش عالی علوم شناختی، رساله دکتری خود را با راهنمایی آقای دکتر محمود مروارید استاد پژوهشگاه دانشهای بنیادی و پروفسور “تیلر برج” فیلسوف ذهن برونگرای در دانشگاه کالیفرنیا (لاس انجلس) نگاشته است و مشغول انجام پژوهش پسادکتری خود در موسسه آموزش عالی علوم شناختی با راهنمایی پروفسور چامسکی زبانشناس مشهور و فیلسوف درونگراست.

این وبینار از ساعت ۲۰ تا ۲۱:۳۰ روز دوشنبه نوزدهم ماه جاری برگزار می شود و علاقه مندان می توانند از طریق لینک https://www.aparat.com/icss/live در این رویداد شرکت کنند.

مشتاقان و متقاضیان شرکت دراین وبینار مشترک همچنین می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و ارسال سئوالات جهت طرح در این رویداد از طریق ایمیل karami.mahdieh@gmail.com اقدام و با شماره واتساپ  ۰۹۲۱۲۶۶۰۳۵۹ تماس حاصل نمایند.