کلاس اسکچینگ طراحی و خلاقیت مؤسسه آموزش عالی علوم شناختی

تا به حال شده محصولی آن طور که شما می­خواستید کار نکرده و یا پاسخگوی نیاز شما به روش ایده ­آلتان نباشد؟ بعضی از این مواقع اتفاق می­افتد که در ذهنمان راهکاری برای بهتر شدن محصول داریم یا به این فکر می کنیم که اگر محصول به این شکل بود برای ما جذاب­تر بود. در همین­جاست که این جرقه شکل می­گیرد که ای کاش می­توانستیم آنچه در ذهنمان است را برروی کاغذ پیاده ­سازی کنیم. اگر شما در ذهنتان همواره بدنبال تبدیل فرایند یا محصولات موجود به محصولات مطلوب هستید همواره یک پروسه حل مسأله را انجام می­دهید. طراحی؛ نیز یک فرایند خلاقانه حل مسأله است که در آن وضعیت موجود در راستای رفع مشکل به وضعیت مطلوب تبدیل خواهد شد. یکی از مهارت ­های طراحان بصری­سازی فضای ذهنی آن­هاست  که در مراحل حل مسأله بوقوع می­پیوندد. این مهارت بصری­سازی در غالب اسکچینگ و راندو اسکچ­ها شکل می­گیرد. این فضای اسکچینگ به دو بخش تقسیم می­شود: یکی حوزه drawing است که شامل برداشت‌های شخصی یا تجربه‌های آزاد طراح از موضوعات گوناگون با بیان مستقل و به روش‌های متنوع می‌باشد و دیگری حوزه  designاست که شامل مراحل ترکیب عناصر بصری و فضا بر پایه اصول طرح است و جنبه کاربردی داشته و منجر به ارایه راهکار و حل مسأله می­شود.

انجمن علمی طراحی شناختی و خلاقیت مؤسسه آموزش عالی علوم شناختی در همین راستا اولین دوره آموزش اسکچینگ دیزاین را برگزار می­نماید. این دوره مختص افرادی است که تمایل دارند ایده­ هایشان را بصری کرده و به آن جامه عمل بپوشانند. در این دوره طراحی محصولات بهمراه مبانی پرسپکتیو و راندو آموزش داده خواهدشد.

کلاس­ها بصورت ترکیب جلسات آنلاین و حضوری برگزار خواهد شد. برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص ثبت ­نام و شرکت در دوره ­ها با روابط عمومی انجمن علمی طراحی شناختی و خلاقیت به شماره ۰۹۳۷۷۴۲۹۸۲۸ در ارتباط باشید.