پنجمین دورهمی طراحی شناختی: طراحی تعامل و تجربه
دونالد نورمن طراحی را به سه حوزه طراحی صنعتی، طراحی تعامل و طراحی تجربه تقسیم بندی کردهاست. طراحی تعامل؛ به برقراری ارتباط افراد با محصولات و فناوری می پردازد که با هدف غنی کردن فهم کاربران از محصول و دانستن ویژگی محصولات است. به زبان ساده طراحی تعاملی به طراحی رابط بین کاربران و محصولات می پردازد و یکی از اجزای مهم در طراحی تجربه ی کاربر است. اصطلاح «طراحی تعاملی» به مثابهی یک چتر است که جنبههای گوناگونی از حوزه طراحی را پوشش میدهد، از جمله: طراحی واسط کاربر، طراحی نرمافزار، طراحی کاربر-...
مطالعه متن کاملنشانی رایانامه های موسسه آموزش عالی علوم شناختی تغییر می کند
به اطلاع می رساند دامنه رایانامه موسسه آموزش عالی علوم شناختی از تاریخ اول آبان ۱۴۰۰ از...
مرکز پاسخگویی بانک قرض الحسنه مهر ایران به پرسش های دانشجویان موسسه
دانشجویان متقاضی دریافت تسهیلات مالی از بانک قرض الحسنه مهر ایران برای پرداخت قسطی شهریه تحصیلی خود،...
Community Resilience Indicator Analysis
As disasters continue to increase in frequency and cost, researchers across academic disciplines, including anthropology, ecology, engineering,...
Discourse, War and Terrorism
The impetus for this volume arose out of a panel organized for the annual meeting of the...
Social Resilience Guide
Social resilience is about social entities and their abilities to tolerate, absorb, cope with and adjust to...
CRITICAL DISCOURSE ANALYSIS
Beginning in the late 1980s, Critical Discourse Analysis (CDA) (or Critical Discourse Studies [CDS]) has now become...
Transcranial Brain Stimulation
Recent years have seen the emergence of exciting new techniques for the understanding of the human brain....
The Handbook of Discourse Analysis
The success of the first edition of The Handbook of Discourse Analysis has been gratifying, and sets...