اخبار و اطلاعیه‌ها


پنجمین دورهمی طراحی شناختی: طراحی تعامل و تجربه

پنجمین دورهمی طراحی شناختی: طراحی تعامل و تجربه

دونالد نورمن طراحی را به سه حوزه طراحی­ صنعتی، طراحی تعامل و طراحی تجربه تقسیم ­بندی کرده­است. طراحی تعامل؛ به برقراری ارتباط افراد با محصولات و فناوری می پردازد که با هدف غنی کردن فهم کاربران از محصول و دانستن ویژگی محصولات است. به زبان ساده طراحی تعاملی به طراحی رابط بین کاربران و محصولات می پردازد و یکی از اجزای مهم در طراحی تجربه ­ی کاربر است. اصطلاح «طراحی تعاملی» به مثابه­ی یک چتر است که جنبه‌های گوناگونی از حوزه طراحی را پوشش می‌دهد، از جمله: طراحی واسط کاربر، طراحی نرم‌افزار، طراحی کاربر-...

مطالعه متن کامل

Social Resilience Guide

Social resilience is about social entities and their abilities to tolerate, absorb, cope with and adjust to...


CRITICAL DISCOURSE ANALYSIS

Beginning in the late 1980s, Critical Discourse Analysis (CDA) (or Critical Discourse Studies [CDS]) has now become...