روانشناسی رسانه های اجتماعی
این کتاب درباره روان شناسی رسانه های اجتماعی است و می کوشد تا توضیح دهد چگونه زندگی روزمره ما و فرهنگ مدرن تا این حد با چنین سرویسهای محبوب و جذاب، اشباع شده اند. هدف ما پاسخ به پرسشهایی است مانند: چگونه هویت های خویش را در پروفایل های رسانه های اجتماعی بیان می کنیم؟ چرا «واقعی» بودن در رسانه های اجتماعی کار دشواری است؟ چرا فرپینگ برای برخی افراد بسیار گیرااست اما برای شماری دیگر براستی گیرایی ندارد؟ آیا ما هنوز هم می توانیم در محیط های بی نام و نشان حضور...
مطالعه متن کاملPerception and Misperception in International Politics
the route by which I came to write Perception and Misperception was not straightforward. I did not...
Disrupting Corporate Culture – How Cognitive Science Alters Accepted Beliefs About Culture and Culture Change and Its Impact on Leaders and Change Agents
This book is about dilemmas. Although its title is Disrupting Corporate Culture, on the eve of the...
Movement Matters – How Embodied Cognition Informs Teaching and Learning
A natural way to interpret the scene is to conceive of Trinity’s brain as something like a...
Analysis Of Interactive Design Elements in a Practical Application of Gamification to Learning: KHAN ACADEMY
Gamification is the idea that real world activities can be imbued with game elements in order to...
سمپوزیوم مشترک در علوم شناختی با هدف ترویج و ارتقای دانش و فن آوری های شناختی برگزار شد
به منظور ترویج و توسعه علوم شناختی و ایجاد شبکه تعاملات بین دانشگاهی، سمپوزیوم مشترک علوم شناختی...
تمدید سنوات تحصیلی دانشجویان دوره های کارشناسی ارشد و دکتری تخصصی
دانشجویان موسسه آموزش عالی علوم شناختی در مقطع کارشناسی ارشد ورودی سال های ۱۳۹۹ و پیش از...
فرصت دفاع از رساله / پایان نامه
دانشجویان دوره های دکتری تخصصی و کارشناسی ارشد موسسه آموزش عالی علوم شناختی واجد شرایط تا تاریخ...
ارزیابی جامع دوره های دکتری تخصصی موسسه در دی ماه برگزار می شود.
ارزیابی جامع کتبی دانشجویان واجد شرایط دوره های دکتری تخصصی موسسه اموزش عالی علوم شناختی در روز...