اخبار و اطلاعیه‌ها


روانشناسی رسانه های اجتماعی

روانشناسی رسانه های اجتماعی

این کتاب درباره روان شناسی رسانه های اجتماعی است و می کوشد تا توضیح دهد چگونه زندگی روزمره ما و فرهنگ مدرن تا این حد با چنین سرویس‌های محبوب و جذاب، اشباع شده اند. هدف ما پاسخ به پرسش‌هایی است مانند: چگونه هویت های خویش را در پروفایل های رسانه های اجتماعی بیان می کنیم؟ چرا «واقعی» بودن در رسانه های اجتماعی کار دشواری است؟ چرا فرپینگ  برای برخی افراد بسیار گیرااست اما برای شماری دیگر براستی گیرایی ندارد؟ آیا ما هنوز هم می توانیم در محیط های بی نام و نشان حضور...

مطالعه متن کامل