پروفایل کاربری
تلفن تماس:
رایانامه:

با توجه به پیشینه علمی و بالینی خود در زمینه روانشناسی بالینی و علوم شناختی، از سال ۱۳۹۳ در هر دو حوزه بالینی و پژوهشی در زمینه اختلالات هیجانی فعالیت داشته‌ام. تمرکز پژوهش‌های من بر مطالعه مکانیسم‌های عصبی-شناختی زیربنایی آسیب‌پذیری به اختلال استرس پس از سانحه، افسردگی و اضطراب است. همچنین، توسعه و به‌کارگیری مداخلات توانبخشی شناختی به‌منظور کاهش آسیب‌پذیری و افزایش تاب‌آوری در جمعیت‌های آسیب‌پذیر از اولویت‌های پژوهشی من بوده است.

در حوزه بالینی، با بیش از ۱۰ سال تجربه، به درمان اختلالات هیجانی بزرگسالان با رویکرد طرحواره‌درمانی مشغول هستم. از سال ۱۳۹۸، با آغاز فعالیت به‌عنوان استادیار در مؤسسه آموزش عالی علوم شناختی، موفق به چاپ مقالات پژوهشی متعددی در نشریات معتبر بین‌المللی شده‌ام.

تحصیلات

دکتری :روانشناسی شناختی. موسسه آموزش عالی علوم شناختی. 1393-1398 -

کارشناسی ارشد: روانشناسی بالینی. دانشگاه علوم پزشکی علوم پزشکی شهید بهشتی. 1390-1393 -

کارشناسی: روانشناسی بالینی. دانشگاه خوارزمی. 1386-1390

فعالیت های آموزشی:

01
مسئول وبینار های هفتگی موسسه آموزش عالی علوم شناختی
02
تدریس واحد های: روانشناسی شناختی - مبانی شناختی آسیب شناسی روانی - روانشناسی رشد شناختی و ارزیابی شناختی -

برخی از فعالیتهای پژوهشی:

01
1. Mirabolfathi, V., Choobin, M. H., Moradi, A. R., Sanambari, F., Naeini, S., Mahdavi, M., & Hitchcock, C. (2024). Improving access to psychological intervention in low‐middle income settings: Results from a waitlist‐controlled, proof‐of‐concept trial of the M em F lex intervention for trauma‐exposed Afghan youth. British Journal of Clinical Psychology, bjc.12473. https://doi.org/10.1111/bjc.12473
02
2. Mashayekhi, S., Moradi, A., Mirabolfathi, V., Hasani, J., Farahimanesh, S., & Jobson, L. (2023). False memory, attentional bias and future thinking among people living with HIV with posttraumatic stress disorder. Applied Cognitive Psychology, 37(1), 125–136. https://doi.org/10.1002/acp.4026
03
3.Saadati, H., Moradi, A., Shalbafan, M., & Mirabolfathi, V. (2023). The effect of acceptance and commitment therapy on autobiographical memory, episodic future thinking, and depression in major depressive disorder. Advances in Cognitive Sciences, 25(3). https://doi.org/10.30514/icss.25.3.1
04
•Choobin, M. H., Mirabolfathi, V., Chapman, B., Moradi, A. R., Grunfeld, E. A., & Derakshan, N. (2021). The Impact of COVID-19 Outbreak on Emotional and Cognitive Vulnerability in Iranian Women With Breast Cancer. Frontiers in Psychology, 12, 663310.
05
•Mirabolfathi, V, Schweizer, S., Moradi A. R, Jobson L. Affective Working Memory Capacity in Refugee Adolescents. 2020. Psychological Trauma: Theory, Research, Practice, and Policy. DOI: 10.1037/tra0000552
06
•Sanambari, F., Moradi, A. R, Moghadasin, M., & Mirabolfathi, V. (2020). The study of autobiographical memory and identity processing styles in immigrant adolescents suffering from post-traumatic stress disorder (PTSD). Advances in Cognitive Sciences. (In Persian)
07
•Mirabolfathi, V., Moradi, A., Choobin, M. H., Derakhshan, N. (2020). Ambiguity effect in working memory capacity and reaction time in PTSD. Advances in Cognitive Sciences. (In Persian)
08
•Jobson, L., Mirabolfathi, V., Moshirpanahi, SH., Parhoon, H., Gillard, J., Muhktar, F., Moradi, AR., Mohan, S, N. (2019). Investigating emotion in Malay, Australia and Iran. Nature Scientific Reports: 9(1):18344.
09
•Ahmadi, M., Moradi, A. R., Esmaeili, A. T., Mirabolfathi, V., & Jobson, L. (2019). A preliminary study investigating time perception in adolescents with posttraumatic stress disorder and major depressive disorder. Psychological Trauma: Theory, Research, Practice, and Policy, 11(6), 671–676.
10
•Mirabolfathi, V., Moradi, A. R., & Jobson, L. (2019). Influence of affective distractors on working memory capacity in relation to symptoms of posttraumatic stress disorder. Applied Cognitive Psychology: 33:904-910.

علایق پژوهشی:

شناسایی مکانیزم های عصب- شناختی زیربنایی آسیب پذیری و تاب آوری به علائم اختلال استرس پس از سانحه
بازتوانی کنترل شناختی در مبتلایان به اختلال استرس پس از سانحه در بیماری های مزمن نظیر سرطان