اخبار و اطلاعیه‌ها


مقدمه‌ای بر "شناخت‌شناسی بداهه پردازی در بازیگری" مطالعه عملکرد متقابل ذهن و بدن بازیگر در بداهه‌پردازی از دیدگاه علوم‌شناختی

مقدمه‌ای بر “شناخت‌شناسی بداهه پردازی در بازیگری” مطالعه عملکرد متقابل ذهن و بدن بازیگر در بداهه‌پردازی از دیدگاه علوم‌شناختی

تمام چیزی که یک بازیگر دارد خودش است. این خود شامل جسمش، احساساتش، عقلش و سرگذشت و تجارب‌اش می‌باشد. فرآیند بازی کردن در ذات خود امری ذهنی و ویژه است که ماحصل گفت‌و‌گوی میان تکانه‌های درونی زودگذر و بیدارشدن غرایز و شهود جسمانی است که ریشه در برخورد مقدماتی با ایده و صحنه دارد. مطالعات اخیر در علوم شناختی با دیدگاه‌های جدیدی که ارائه می‌کنند، شرح می‌دهند که چگونه ساختار و عملکرد مغز (که بخشی از جسم است) با آگاهی مرتبط است و این به فهم کامل‌تر ما از متدهای متفاوت بازیگری، کمکی...

مطالعه متن کامل

Frontiers in Handwriting Recognition

۱۸th International Conference, ICFHR 2022 Hyderabad, India, December 4–۷, ۲۰۲۲ Proceedings This book constitutes the refereed proceedings...


Artificial Intelligence XXXIX

۴۲nd SGAI International Conference on Artificial Intelligence, AI 2022 This book constitutes the proceedings of the 42nd...