معلم راهنما
هسته مرکزی و نقش محوری در مدارس دینی نوین، نوعی تاثیرگذاری پایدار تربیتی است که از راه مربیگری (و نه معلمی صرف) حاصل میشود. این وظیفه حساس را معلم راهنما به عهده دارد. معلمان راهنما در مدرسه، بر اسب حکمرانی سوار نیستند؛ بلکه در پیاده راه رفتن و مصاحبت با دانشآموزان و در همکاری صمیمانه با سایر معلمان و کارکنان، ظرفیتهای بالقوهی منابع انسانی حاضر در مدرسه را کشف و آشکار میکنند. آنان با تمرکز بر روند تغییرات وضعیت درسی و تربیتی یک یک دانشآموزان، همهجانبه گری در ارزیابیها، انعطاف پذیری در فراز...
مطالعه متن کاملدبستان شماره دو
موسسه مطالعات تعالی نسل (متن) با دسترسی به بیش از شش دهه تجربهی زنده و رشد یابندهی...
تربیت دینی و انتخابگری
لحاظ کردن «تاثیر عوامل و شرایط محیط بر انتخابهای ما» در کنار توجه به «محدودیت قدرت مقاومت...
مهارتهای جذب دانشآموزان و تاثیرگذاری بر آنها
«واو» عاطفه در همراه کردن ساختاری و عملکردی دو بخش «آموزش» و «پرورش» عمومی کشور ما، چنان...
اعطای بورس تحصیلی به پذیرفته شدگان برتر در آزمون سراسری دکتری تخصصی مجموعه علوم شناختی
موسسه آموزش عالی علوم شناختی (غیر دولتی – غیر انتفاعی) به یک تا دو نفر از...
مهلت حذف و اضافه تمدید شد
مهلت از پیش اعلام شده برای حذف و اضافه واحد های درسی در نیمسال دوم سال تحصیلی...
هفتهی آگاهی از مغز – سلسله نشستهای انجمن علمی طراحی شناختی و خلاقیت
«هفتهی آگاهی از مغز» یک کمپین جهانی برای ایجاد، ارتقای علاقهمندی عمومی و حمایت از پژوهشهای مغز...
کلاس های درس موسسه در روز چهارشنبه دایر نخواهند شد
به دلیل بارش سنگین برف در شهر پردیس و دشوار شدن رفت و آمد کلاس های درس...
ثبت نام و انتخاب واحدهای درس برای نیمسال دوم سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۱
ثبت نام و انتخاب واحدهای درسی در نیمسال دوم سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۱ دوره های کارشناسی ارشد و...