
مقدمهای بر “شناختشناسی بداهه پردازی در بازیگری” مطالعه عملکرد متقابل ذهن و بدن بازیگر در بداههپردازی از دیدگاه علومشناختی
تمام چیزی که یک بازیگر دارد خودش است. این خود شامل جسمش، احساساتش، عقلش و سرگذشت و تجارباش میباشد. فرآیند بازی کردن در ذات خود امری ذهنی و ویژه است که ماحصل گفتوگوی میان تکانههای درونی زودگذر و بیدارشدن غرایز و شهود جسمانی است که ریشه در برخورد مقدماتی با ایده و صحنه دارد. مطالعات اخیر در علوم شناختی با دیدگاههای جدیدی که ارائه میکنند، شرح میدهند که چگونه ساختار و عملکرد مغز (که بخشی از جسم است) با آگاهی مرتبط است و این به فهم کاملتر ما از متدهای متفاوت بازیگری، کمکی...
مطالعه متن کامل
روششناسی و طراحی پژوهش در علوم اعصاب کارآفرینی
در این کتاب خواهید دید که محققان علاقمندی به علوم اعصاب کارآفرینی در سراسر جهان وجود دارند...

Vision-Based Human Activity Recognition
This book offers a systematic, comprehensive, and timely review on V-HAR, and it covers the related tasks,...

Artificial Intelligence and Technologies
Select Proceedings of ICRTAC-AIT 2020 This book constitutes refereed proceedings of the 3rd International Conference on Recent...

Frontiers in Handwriting Recognition
۱۸th International Conference, ICFHR 2022 Hyderabad, India, December 4–۷, ۲۰۲۲ Proceedings This book constitutes the refereed proceedings...

Artificial Intelligence XXXIX
۴۲nd SGAI International Conference on Artificial Intelligence, AI 2022 This book constitutes the proceedings of the 42nd...

Pattern Recognition and Computer Vision
۵th Chinese Conference, PRCV 2022 The 4-volume set LNCS 13534, 13535, 13536 and 13537 constitutes the refereed...

مربیگری مغز: کاربردهای عملی علوم اعصاب در مربیگری
هر کنش ما از رهگذر مغزمان روی میدهد. در کتاب «مربیگری مغز: کاربردهای علوم اعصاب در مربیگری»...

درآمدی بر جامعهشناسی ارتباطات، فرهنگ و رسانه
مبادله اخبار، اطلاعات و افکار، بین افراد انسانی از ضرورتهای زندگی اجتماعی است. در جوامع اولیه که...