انگیزه، اندیشه و گفتار
برای فهم گفتار شخص دیگر، فهم کلمات او کافی نیست، باید اندیشه او را فهمید و حتی فهم اندیشه او نیز کافی نیست، باید انگیزه وی را شناخت. تحلیل روانشناختی سخن، تا زمانی که این سطح منظور نشده است، کامل نیست. (ویگوتسکی، ل.س.اندیشه و زبان، چاپ ششم، ۱۳۹۹، ص ۱۹۹ ) آنچه در این مجموعه آمده است تلاشی است برای بررسی و شناخت این روند: تبدیل اندیشه به گفتار از سویی، و تبدیل گفتار به اندیشه و انگیزه، از سوی دیگر. مطالب گردآوری شده در این مجموعه، یک دوره زمانی تقریبا ۴۰ ساله...
مطالعه متن کاملراهنمای ایجاد تابآوری در کودکان و نوجوانان
کتاب راهنمای تابآوری در راستای نیازهای روزافزون امروزه کودکان و والدین نگاشته شده است و به ما...
شناخت درمانی
کتاب حاضر مروری کلی درباره سالهای اولیه توسعه شناخت درمانی، وضعیت فعلی آن و همچنین پژوهشها و...
از سرگیری آموزش حضوری در موسسه آموزش عالی علوم شناختی از فروردین ۱۴۰۱
کلیه کلاس های درس و برنامه های آموزشی – پژوهشی در مقاطع دکتری تخصصی و کارشناسی ارشد...
تعطیلات نوروزی موسسه آموزش عالی علوم شناختی
تعطیلات نوروزی موسسه آموزش عالی علوم شناختی از روز پنجشنبه ۲۶ اسفند ماه ۱۴۰۰ شروع می شود. موسسه...
نگاهی گذرا به فعالیت های شتاب دهنده شناختی
شتاب دهنده شناختی (COGNOTECH) در مدت کوتاهی از زمان راه اندازی آن توسط موسسه آموزش عالی علوم...
حمایت از «طرحهای کاربردی دانشجویان در قالب رساله/پایاننامه»
دفتر طرحهای کاربردی موسسه آموزش عالی علوم شناختی به منظور بهرهگیری از توان و ظرفیت بالقوه دانشجویان...
اعطای بورس تحصیلی به پذیرفته شدگان برتر آزمون سراسری کارشناسی ارشد در مجموعه علوم شناختی
موسسه آموزش عالی غیر دولتی – غیر انتفاعی علوم شناختی به یک تا دو نفر از پذیرفته...
شروع ثبت نام و انتخاب واحد برای نیمسال دوم سال تحصیلی ۱۴۰۰
ثبت نام و انتخاب واحدهای درسی در نیمسال دوم سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ دوره های کارشناسی ارشد و...